منتظر گوشی رده‌بالای ویندوزی Funker باشید
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 9 شهريور 1396برچسب:, :: 23:44 :: نويسنده : کوروش کبیر

هرچند مایکروسافت فعلا از تولید گوشی‌های ویندوزی دست کشیده، تولیدکننده‌های مختلف کماکان گوشی‌هایی با این پلتفرم تولید می‌کنند.

شرکت Funker را به خاطر می‌آورید؟ این شرکت اسپانیایی اوایل سال میلادی جاری (ماه فوریه) گوشی ویندوزی W5.5 Pro را عرضه کرد. حالا گزارش‌هایی می‌رسد مبنی بر این که این شرکت به دنبال فروش دومین گوشی ویندوزی خود است؛ گوشی هوشمندی با نام W6.0 Pro 2.

این گوشی تراشه اسنپدراگون 617 کوالکام را روی خود دارد و از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. W6.0 Pro 2 نمایشگر 6 اینچی فول اچ‌دی دارد؛ نمایشگری که با محافظ گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. باتری فوق‌العاده 3900 میلی‌آمپر‌ساعتی در دل این گوشی جای گرفته و از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و همچنین شبکه ارتباطی 4G LTE نیز بهره می‌برد.

 

 

گوشی جدید Funker با داشتن ابعاد 160 در 82.3 در 7.9 میلی‌متر و وزن 176 گرم از ویژگی کانتینیوم نیز برخوردار است؛ ویژگی جالب توجهی که گوشی هوشمند شما را به کامپیوتر شخصی تبدیل می‌کند.

فعلا از زمان عرضه این گوشی و قیمت آن اطلاعی در دسترس نیست و همچنان باید منتظر باشیم.


منبع: جی اس ام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: