منتظر گوشی ویندوزی جدید مایکروسافت باشید
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 13 شهريور 1396برچسب:, :: 21:56 :: نويسنده : کوروش کبیر

مایکروسافت رسما در مورد گوشی ویندوزی جدید خود حرفی نزده، اما شواهد حاکی است سرفیس فون جدید این شرکت در دست تولید است.

اعداد و ارقام فروش گوشی‌های ویندوزی مایکروسافت حامل خبرهایی ناخوشایند است و بسیاری بر این باورند که این شرکت به‌زودی به کار گوشی‌های ویندوزی پایان می‌دهد. اما مایکروسافت ظاهرا تصمیم ندارد دست از سر ویندوز فون یا همان ویندوز موبایل بردارد!

در ایمیلی که به‌تازگی تری میرسون، مدیر بخش ویندوز و دیوایس‌ها، برای همکاران و شرکای مایکروسافت ارسال کرده از پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 10 موبایل و همچنین کار روی تولید گوشی‌های هوشمند جدید خبر داده است.

 

مدت هاست زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد درباره این که مایکروسافت در حال تولید گوشی هوشمند ویندوزی با نام سرفیس فون است. اگرچه مایکروسافت رسما صحبتی نکرده است، احتمالا این گوشی نیز راه گوشی‌های لومیا 950 و 950 ایکس‌ال را ادامه می‌دهد و چیزی فراتر از گوشی‌های هوشمند خواهد بود. موفقیت تبلت‌های سرفیس، مایکروسافت را به فکر تولید لپتاپ‌هایی از این سری با نام سرفیس بوک انداخت و اکنون نیز گوشی‌های مایکروسافت به سمت این برند در حرکت‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: