هوش‌ مصنوعی جدید فیس بوک، پست‌های حاوی مطالب خودکشی را شناسایی می‌کند
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

هدف از ساخت این هوش‌مصنوعی، شناسایی پست‌های حاوی مطالب خودکشی، قبل از مشاهده آن‌ها توسط کاربران است. این هوش‌مصنوعی از طریق الگوهای مختلفی اقدام به شناسایی پست‌های خودکشی می‌کند و در صورت پی‌بردن به این موضوع، به کاربر درباره‌ی خطرات پیش‌رو اطلاع می‌دهد و او را به منابع بهداشت روانی هدایت می‌کند.

در ابتدا، این هوش‌مصنوعی تنها کاربران ساکن در ایالات متحده آمریکا را هدف قرار داده بود؛ اما در حال حاضر این هوش‌مصنوعی گستره‌ی فعالیت خود را جهانی کرده است؛ البته در این بین استثنائی نیز وجود دارد و اتحادیه اروپا به دلیل قوانین حریم خصوصی سخت‌گیرانه‌، استفاده از چنین فناوری‌ای را ممنوع کرده است.


گای رزن از فیس‌بوک می‌گوید که در طول ماه گذشته این شرکت بیش از صد آزمایش انجام داده تا از سلامت افراد اطمینان حاصل کند.نوع فعالیت این هوش‌مصنوعی تنها به اطلاع‌رسانی خلاصه نمی‌شود؛ بلکه، این ویژگی کاربران را براساس دسته‌های مختلفی اولویت‌بندی و مرتب‌سازی می‌کند. بدین ترتیب افرادی که بیش‌از حد در معرض خطر هستند، در اولویت بالاتری نسبت به دیگر کاربران قرار می‌گیرد. تمامی این اطلاعات در اختیار پرسنل انسانیفیس‌بوک قرار می‌گیرد تا آن‌ها اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند و کاربرانی که در معرض خطر واقعی قرار دارند، به مؤسسات و مراکز مربوطه ارجاع دهند.

 
منبع زومیت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: