یوتیوب سرویس استریم موسیقی جدیدی در ماه مارس معرفی کند
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

در حال حاضر سرویس رد یوتیوب به کاربران اجازه می‌دهد بدون مشاهده‌ی تبلیغات از تمام خدمات یوتیوب استفاده کنند. این سرویس به گوگل پلی موزیک هم متصل است که به کاربران اجازه می‌دهد به هر کدام از این خدمات بدون هیچ هزینه‌ی اضافه و مزاحمتی، دسترسی داشته باشند. اگر سرویس پخش موسیقی جدیدی در یوتیوب معرفی بشود، باید ببینیم گوگل سرویس جدید استریم موسیقی خود را با چه نگرشی در میان سرویس‌های کنونی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

بر اساس گزارش بلومبرگ، این سرویس جدید، مدیران اجرایی استودیوهای ضبط موسیقی را که در کل به سرویس‌های استریم انتقادهای زیادی داشتند، راضی خواهد کرد. هیچ سرویس استریم بدون حمایت برندهای بزرگ نمی‌تواند محتوای کافی برای خشنود نگه داشتن کاربران عرضه کند. البته هنرمندانی که به‌صورت مستقل فعالیت می‌کنند، از سرویس‌هایی نظیر ساندکلاد و موارد مشابه برای انتشار کارهای خود استفاده می‌کنند. گوگل با گروه موسیقی برادران وارنر به توافق رسیده؛ اما در پی آن است که با دو بازیگر عمده‌ی بازار یعنی سونی موزیک و یونیورسال موزیک نیز به توافق برسد.

یوتیوب هنوز چند ماه فرصت دارد تا تمام کارها را درست کند و قطعا تماشای نتیجه‌ی این موضوع جالب خواهد بود.

 
منبع زومیت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: