مایکروسافت در اندیشه تغییر برند Windows Phone
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

جی اس ام: با روی کار آمدن مدیرعامل جدید Microsoft، سیاست های کلی این شرکت نیز دستخوش تغییر شد. یکی از مهم‎ترین تغییراتی که پیش تر هم انتظار می‎رفت رخ دهد، یکی شدن سیستم عامل های Windows Phone و Windows RT است. در واقع Microsoft می‎خواهد با ادغام این دو سیستم‎ عامل تحت نام Windows، سیستم ‎عامل تبلت ها و تلفن های هوشمند خود را یکی کند

جی اس ام: با روی کار آمدن مدیرعامل جدید مایکروسافت، سیاست های کلی این شرکت نیز دستخوش تغییر شد. یکی از مهم‎ترین تغییراتی که پیش تر هم انتظار می‎رفت رخ دهد، یکی شدن سیستم عامل های Windows Phone و Windows RT است. درواقع مایکروسافت می‎خواهد با ادغام این دو سیستم‎عامل تحت نام Windows،  سیستم‎عامل تبلت ها و تلفن های هوشمند خود را یکی کند (البته تبلت هایی که پردازنده ARM دارند). 
 
 
در همین راستا به تازگی شرکت نه چندان معروف My Go عکسی از تلفن هوشمند خود منتشر کرده که در پشت آن لوگوی Windows ثبت شده است. جالب است بدانید پیش از این هم شرکت HTC جدیدترین تلفن هوشمند وینفونی خود را با نام HTC One (M8) for Windows معرفی کرد. اگرچه در پشت این دستگاه بجای لوگوی Windows از برند  Windows Phone استفاده شد اما با این وجود HTC در نام این گوشی تنها از برند Windows استفاده کرد.
پیش‎بینی می‎شود شرکت مایکروسافت با ادغام Windows Phone و Windows RT، یک رابط کاربری واحد برای آنها درنظر بگیرد. همچنین برای یکپارچگی بیشتر پلتفرم تبلت و موبایل، یک بازار اپلیکیشن مشترک هم برای آنها وجود خواهدداشت.
اما تغییرات Microsoft در بخش موبایل به همینجا ختم نمی‎شود و این شرکت می‎خواهد در آینده‎ای نه چندان دور از تلفن‎های هوشمند خود تحت برند Microsoft Lumia پرده‎برداری کند. به تازگی تصویری از یک پنل نمایشگر موبایل هم لو رفت که تنها نام Microsoft بر بالای آن حک شده بود. 
 
 
منبع: جی اس ام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: