تماشا کنید: اولین تریلر فورزا هورایزن 3
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 9 شهريور 1396برچسب:, :: 1:13 :: نويسنده : کوروش کبیر

نسخه جدید سری بازی‌های فورزا موتوراسپرت در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 با نام Forza Horizon 3 معرفی شد.

عاشقان بازی‌های ریسینگ، روز گذشته و در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 شاهد نسخه جدید Horizon 3 بودند. هورایزن 3، که دو سال بعد از هورایزن 2 معرفی شده است، حالا نهمین بازی از مجموعه بازی‌های Forza Motorsport محسوب می‌شود.

شاید تصور کنید که هورایزن 3 همان فضای بسیار بزرگ هورایزن 2 را دارد، ولی اشتباه می‌کنید! فضای هورایزن 3 تقریبا 2 برابر وسیع‌تر از هورایزن 2 شده و به همین دلیل استودیوی انگلیسی سازنده آن یعنی Playground Games می‌گوید که هورایزن 3 بزرگترین فضای بازی را در تاریخ این استودیو دارد.


 

هورایزن 3 در سبک بازی‌های دنیای آزاد یا Open World است. اتفاقات بازی در استرالیا رخ می‌دهد و علاوه بر یک‌نفره و 12 پلیر همزمان، که در نسخه‌های قبلی هورایزن هم وجود داشت، جدیدا می‌توان آن را در کمپین‌های 4 نفره آنلاین (CO-OP) هم بازی کرد. مهم‌تر اینکه 350 خودروی مختلف در آن هست و، باز هم طبق گفته سازنده‌اش، هورایزن 3 به لحاظ تنوع خودروها (از انواع مدل‌های آفرود بگیرید تا مدل‌های کاملا جدیدی مانند لامبورگینی سنتناریو و خودروی مسابقه‌ای لافراری FXX K) درمیان تمام نسخه‌های فورزا رکورددار است.

هورایزن 3 از اواخر پاییز 2016 برای ویندوز 10 و همچنین Xbox One در اختیار گیمرها خواهد بود. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید این بازی با قیمت 60 دلار در نسخه استاندارد و 100 دلار در نسخه آلتیمیت وجود دارد. در نسخه آلتیمت، گیمرها می‌توانند یک هفته قبل از عرضه جهانی، این بازی را تجربه کنند؛ ضمن اینکه به آپدیت‌های آینده پکیج خودروها نیز دسترسی خواهند داشت.

گالری تصاویر (7 تصویر )
 
 
 

با کالایاب خودرو در «کانال کالایاب خودرو تلگرام» و «اینستاگرام کالایاب خودرو» همراه شوید

منبع: جی اس ام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: